גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

פסטיבל M.ART - תיאטרון רזו גבריאדזה - הסתיו של האביב

ארכיון תאריך: 1 מרץ 2020 - 2 מרץ 2020

משך: שעה וחצי

מופעי פסטיבל M.ART

אין כניסה למאחרים


מחזאי, במאי, ומנהל אמנותי: רזו גבריאדזה
אנימציה: ניקו גלובני, תמר אמירג'יבי, גיורגי גיורגוביני, אירקלי שרשידזה, אנה ניג'רדזה, תמר קובאחידזה. ההצגה הופקה בשיתוף תיאטרון וידי-לוזאן.

"הסתיו של האביב שלי" הוא סיפורה של בוריה גדאי, ציפור קטנה עם לב גדול שחיה בקוטאיסי אחרי מלחמת העולם השנייה. רזו גבריאדזה מתאר את המחזה כפואמה על סבתו ועל זיכרונותיה מן העיר הנטושה והמרוששת. "הייתה אז תשוקה לחיות ולאהוב. זה, בעיניי, ההבדל בין הזמנים הקשים של פעם לזמנים הקשים של היום". ההצגה היא תמהיל קסום של תיאטרון בובות וירטואוזי, מחול גיאורגי ושירי עם, הסוחף את הקהל למסע של חלומות, ייאוש, זעם ואושר.

"גבריאדזה הוא אחד האוצרות הלאומיים של גיאורגיה". (The New York Times)

"ברובע העתיק של טביליסי שוכן תיאטרון בובות קטנטן. שם תפגשו בובות המרחפות כמלאכים מן השמיים ומגיחות כשדים ממעמקי האדמה, כדי לגולל בפני הצופים את סיפוריהן המדהימים". (24 heures)

פסטיבל M.ART הוא פסטיבל רב תחומי המתקיים בתל אביב, ומציג את הנופים הרבגוניים והמרגשים של התרבות הרוסית העכשווית. הפסטיבל משתייך לפרויקט M.ART המוקדש לקידום התרבות הרוסית העכשווית בלונדון, ניו יורק ותל אביב, ומכנס יחד את האלמנטים החשובים ביותר בתרבות דוברת הרוסית של ימינו. עם שלל מופעי תיאטרון, אופרה, בלט, מחול מודרני, מוסיקה וקולנוע – באביב 2020 תהפוך תל אביב למרכז תוסס של תרבות רוסית עכשווית.
 

 

 

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter