גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

פסטיבל M.ART - תיאטרון רזו גבריאדזה - רמונה

ארכיון תאריך: 28 פברואר 2020 - 29 פברואר 2020

משך: שעה ורבע

מופעי פסטיבל M.ART

אין כניסת מאחרים כלל

תמר אמירג'יבי, גיורגי גיורגוביני, אירקלי שרשידזה, ניקו גלובני, אנה ניג'רדזה, מחזאי, במאי, ומנהל אמנותי: רזו גבריאדזה
אנימציה תמר קובאחידזה

מאז היווסדו בשנת 1981, כבש תיאטרון רזו גבריאדזה האגדי מגיאורגיה אינספור לבבות צופים ברחבי העולם. כעת הוא מציג את עולמו הייחודי והקסום על במת סוזן דלל בתל אביב במסגרת פסטיבל M.ART – אירוע מיוחל שיתממש בפברואר 2020.
"רמונה" הוא סיפור אהבה מכמיר לב בין שני... קטרים. בברית המועצות של אחרי המלחמה, הקטר ארמון נשלח לעבוד בסיביר, בעוד אשתו רמונה ממתינה לו בתחנת הרכבת הקטנה ריאוני.

ההצגה מתבססת על משפט שאמר רודיארד קיפלינג: "לצד המנוע הימי, הקטר הוא החפץ הרגיש ביותר שיצר האדם מעודו". גבריאדזה משלב בסיפור מוטיב נוסף - קרקס נודד - סמל לילדות ולאושר: "הקטר והקרקס הנודד הם דברים שנעלמו מן העולם. הרגשתי צורך לספר על תחושת גן העדן שאפפה אותי פעם, מבלי שהייתי ראוי לה, ושממנה הוגליתי על ידי החיים," מספר הבמאי.

"גאונותו של גבריאדזה, מייסד סטודיו התיאטרון הלאומי של טבליסי, היא ביציקת אירועים אפיים לתוך סצנות מוקטנות של תיאטרון בובות – שכמה מהן שובביות ומשעשעות ביותר". (American Theatre)

"רזו גבריאדזה הוא המלאך של טביליסי". (Le Monde)
פסטיבל M.ART הוא פסטיבל רב תחומי המתקיים בתל אביב, ומציג את הנופים הרבגוניים והמרגשים של התרבות הרוסית העכשווית. הפסטיבל הוא חלק מפרויקט M.ART המוקדש לקידום התרבות הרוסית העכשווית בלונדון, ניו יורק ותל אביב, ומכנס יחד את האלמנטים החשובים ביותר בתרבות דוברת הרוסית של ימינו. עם שלל מופעי תיאטרון, אופרה, בלט, מחול מודרני, מוסיקה וקולנוע – באביב 2020 תהפוך תל אביב למרכז תוסס של תרבות רוסית עכשווית.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter