גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוזיקה ישראלית

שלושתנו -חנן יובל, דורית ראובני, אורי הרפז

ארכיון תאריך: 14 דצמבר 2018 - 21 פברואר 2019

משך: שעה וחצי

משתתפים:
ערן זילברבוך: קלידים, אקורדיון ומלודיקה 
 ליאור בוקי: סאונד
חנן יובל
דורית ראובני
אורי הרפז


קול השירים / קול השנים
 
מופע מוסיקלי ישראלי סוחף ומרגש של שלושה זמרים החוגגים בשיריהם 70 שנים למדינת ישראל בהרמוניות קוליות נפלאות. השלושה מבצעים ממבחר שיריהם שהפכו זה מכבר לנכסי צאן ברזל ולחלק מפס הקול של חיינו.

בין השירים הרבים במופע: "שהשמש תעבור עלי", "צל ומי באר", "היום היום", "ליל חניה" , "מתוק התפוח", "אני וסימון ומואיז הקטן", "מסביב למדורה", "האיש מן הבקעה" ורבים אחרים.

על האמנים:
חנן יובל – זמר, מלחין ומפיק מוזיקאלי. היה חלק בלתי נפרד ממספר מההרכבים המוכרים ביותר בזמר הישראלי: "השלושרים" , "שובבי ציון" , החברים של בני" ואחרים. בין להיטיו המוכרים: "שהשמש תעבור עלי",  "אתם זוכרים את השירים" , "אני וסימון ומואיז הקטן", "בחופשתו" , "דור" ורבים אחרים.

דורית ראובני – זמרת. מהסולניות הבולטות של להקת פיקוד מרכז בתחילת שנות השבעים. בילדותה התגוררה בארגנטינה, ובעקבות כך שרה מספר שירים בסגנון דרום אמריקאי. השתתפה גם בהפקת מספר דיסקים של שירי ילדים. בין הלהיטים בביצועה: "האיש מן הבקעה" , "היום היום" , "מסביב למדורה", "בית בקצה הקשת" ואחרים. 

 אורי הרפז – זמר, מלחין ומעבד מוזיקלי. אחד מהגיטריסטים הטובים והמוכרים בישראל. חצי מצמד  "הפרברים"  המיתולוגי משנת1977  ועד לפרישתו מהצמד בספטמבר 2015 . ידוע בזיקתו למוזיקה הברזילאית והדרום אמריקאית. שיתף פעולה שנים רבות עם חנן יובל ב"חברים של בני". כיום מופיע לבד וגם עם הזמרת חני ליבנה במופע "שיר למענכם" משיריו של נחום היימן.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter